Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

"Φέσι" στον Ηλείο φίλο του έβαλε ο γιος του εφοπλιστή


Αίσθηση έχει κάνει στον Πύργο, η ιστορία για το γιο πολύ γνωστού εφοπλιστή ο οποίος βρίσκεται στον Κορυδαλλό για χρέη 280.000 ευρώ, μετά τη μήνυση του επιστήθιου φίλου του που κατάγεται από την Ηλεία, με τον οποίο λειτουργούσαν επιχείρηση στην πρωτεύουσα του νομού.
Σύμφωνα με την αγωγή που κατέθεσε ο φίλος του γιου του πασίγνωστου εφοπλιστή, ο φυλακισθείς σήμερα του χρωστάει το παραπάνω ποσό, το οποίο προέρχεται κυρίως από δάνεια που έλαβε ο ίδιος από τις τράπεζες...
Όπως ανέφερε στην εφημ. «ESPRESSO» που δημοσίευσε το περιστατικό «το video club" στον Πύργο ήταν το μεγαλύτερο της Δυτικής Πελοποννήσου . Εκεί λόγω της καταγωγής μου , καταφέραμε να γίνουμε πάρα πολύ γνωστοί , με αποτέλεσμα πολύ γρήγορα να έχουμε ένα τετραώροφο κατάστημα με περίπου 1000 πελάτες την ημέρα».
Όσον αφορά το γιο του εφοπλιστή ο Ηλείος φίλος του, επεσήμανε πως «είχα νοικιάσει μια βίλα έξω από τον Πύργο και περνούσε εκεί τις περισσότερες ημέρες. Ήταν λάτρης του play station και του Internet. Εγώ έφερνα τα χρήματα , αλλά δεν με ένοιαζε. Είχαμε μάλιστα και κοινό λογαριασμό στην τράπεζα γιατί δεν ήθελα να νομίζει ότι έχω κάτι να φοβηθώ. Δεν πίστεψα ποτέ ότι θα μου τη φέρει...»
Να σημειωθεί ότι ο Ηλείος επιχειρηματίας επιστρέφοντας στον Πύργο έπειτα από ασθένειά του , είδε το μαγαζί κλειστό και τον εξοπλισμό εξαφανισμένο , ενώ και τα χρήματα από τους κοινούς τους λογαριασμούς είχαν κάνει «φτερά»!
«Τότε έπαθα έμφραγμα και πήγα να χάσω τη ζωή μου» περιέγραψε χαρακτηριστικά ο Ηλείος φίλος του γιου του εφοπλιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου